Успіх

Онлайн навчання: як зробити правильний вибір

Початок року, планувати, ставити цілі і, звичайно ж, думати про те, які навички прокачати, який курс для себе вибрати. Зараз я поділюся своїми принципами вибору навчання.

Отже, я виділила 5 основних принципів при виборі навчання:

1. Від загального до приватного. Це основний принцип – для початку необхідно вивчити базу, а потім більш детально якийсь один напрямок. Наприклад, я закінчила курс по Інтернет-маркетингу, виявила які канали просування бізнесу існують, які мені близькі і будуть корисні. Більш вузьким напрямком став СММ. Або ж після курсу СММ більш детально розбираюся в хэштегах і тонкощах їх застосування

2. Постійний розвиток та інвестиції. Неможливо закінчити один курс і більше нічому не вчитися. Не можна один раз витратитися на таргет, а потім від нього відмовитися. Чим більше ви інвестуєте в своє навчання, своє просування, тим більше ви ростете.

3. Повне занурення. Якщо ви плануєте найняти смм фахівця, який буде вести ваші соцмережі це зовсім не означає, що ви не повинні вникати в процес. Тільки знаючи всі тонкощі, нюанси просування ви зможете найняти адекватної людини, а потім контролювати і ефективно покращувати його роботу. Тільки повне занурення і участь! В іншому випадку можна втратити гроші і віру в те, що СММ дає результат.

4. Принцип ефективності. Всі ми приходимо в Instagram, знаючи яку послугу/товар ми будемо пропонувати. Найважливіше для нас визначити, як ми будемо це робити. Тому в першу чергу варто звернути увагу на курси по просуванню, збуту, а вже потім – на черговий курс підвищення кваліфікації або упаковки продукту.

5. Навчання неможливо без практики. Курси і навчання будуть давати результат, тільки тоді, коли ви відразу ж застосовувати отримані знання на практиці. Не варто тоннами скуповувати різні курси, щоб потім не встигати їх дивитися і виконувати домашні завдання. Я вже дійшла до того, що планую навчання і ставлю відразу пріоритети, що для мене важливіше, заздалегідь планую час, щоб отриману інформацію відразу застосувати в роботі.